aktiviteter

Aktiviteter 2024

- Årsmöte lördagen den 11 Maj klockan 13.00 på Utsikten (fd markan). Efter årsmötet serveras kajpsoppa.

- Nationaldagsfirande vid Gotlands försvarsmuseum 6 juni.

- Kamratföreningsresa till Berga (Vapenbröderna) den 16-18 augusti. Deltagande kommer att subventioneras.

- Ärtmiddag torsdagen den 17 oktober på Utsikten

- Lillejul fredagen den 6 december på Utsikten m.fl lokaler

Inbjudan till de olika aktiviteterna kommer att sändas ut via mail i god tid före genomförandet, så kom ihåg att meddelade din mailadress på din årsmedlemsinbetalning om du har en ny

Du som ännu inte är medlem i kamratföreningen - gå med så stödjer du oss i arbetet med att bevara minnet av KA 3, dess verksamhet, personal och materiel. Vi är f.n 338 medlemmar i föreningen och jag ser gärna att du gör slag i saken och går med med i kamratföreningen.

Medlemsavgiften är 100 kr och sätts in på bankgiro 718-4732. Glöm inte att skriva ditt namn, adress och emailadress.

Med ditt medlemskap i kamratföreningen får du fritt inträde till Gotlands försvarsmuseum, kan delta i föreningens aktiviteter och får kamratföreningstidskriften som utges i december.

Jag skulle uppskatta om du kan hjälpa till med arbetet som volontär/värd vid Gotlands försvarsmuseums marindel. Då är du mer än välkommen att höra av dig! Du behövs.

Kontakta mig om du har frågor kring det.

Vill du kontakta föreningen är adressen:

KA 3 kamratförening

c/o Weinebrandt